Abuelitas Modernas - Sandwichez

Quedada d'Abuelitas Modernas passada per aigua. Voliem anar a un parc però finalment la pluja ens va fer optar pel pla B, així que vam passar la tarda calentones i seques al Sandwichez en una taula privilegiada: davant d'un finestral que deixava entrar una llum impressinonant.
Aquesta vegada érem ben poquetes: Ameskeria, Domingo de Invierno, Las Teje y Maneje, Tiny Nice Things, Zita Chocarro i 3deseosymedio.

 
[Foto de 3deseosymedio, més fotos de la quedada allà]


Dijous vaig passar per davant de l'IFIL i quan vaig veure l'aparador no vaig poder resistir la temptació...vaig acabar comprant-me unes llanes i un patró per fer-me un jerseiet d'estiu. Evidentment diumenge ja vaig posar-m'hi a treballar!
De moment aquí va la mostra.




No hay comentarios:

Publicar un comentario